søndag 2. januar 2011

Gran Canaria dag 4

Da vi stod opp i dag, gledet vi oss mest til tacolunsj og hviledagen i morgen. Kroppen kjenner at den har vært på sykkelen jevnt de siste dagene.. Men da jeg kom i gang, var kroppen fin og dagen har vært veldig veldig bra. Bakkene gikk unna, om ikke i en fei, så hvertfall i en akseptabel fart.


Været har vært fantastisk i dag! Det har vært veldig stabilt i fjellet der det var litt kaldt den første dagen vi var der. I dag har jeg ikke hatt på meg armer eller vindjakke ned fra fjellet. Samtidig er det en sval bris så det er ikke altfor varmt oppover heller. Rett og slett helt perfekt!


Vi har syklet til Ayacata via El Doctoral og Santa Lucia. Vi syklet gjennom Ayacata og opp på utsiktspunktet som ligger ca 150 høydemeter ovenfor Ayacata, der man ser over til Tenerife og Teide.


Taco til lunsj smakte rett og slett utrolig godt i dag! I kveld er det lasagne til middag. Vi har maten inkludert slik at vi spiser både frokost, lunsj og middag på hotellet. Det er utrolig deilig når vi kommer inn igjen etter en lang sykkeltur så står maten på bordet etter kun få minutter. Luksus rett og slett!

Etter sykkelturen har jeg ligget ute på solsenga og lest bok. Det var ganske så deilig kan jeg røpe.. Med mat i magen og en kald øl ble det velfortjent tid i horisontalen. Livet er herlig!

I morgen er det "hviledag" med to timer rolig i tillegg til litt styrke. Og mer tid på solsenga med boka mi...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar