lørdag 8. januar 2011

Gran Canaria dag 10


I dag spilte beina og kroppen på lag med hodet igjen. Flott sykkeldag med 5 timer, 120 km og 1800 høydemeter. Det var sinnsykt varmt i dag, men det blåste mye...heldigvis! Mye motvind i dag, men så dro medvinden meg hjem de siste km. Det gikk i 50 km/t uten at jeg tråkket i det hele tatt! Kongefølelse, jeg følte meg som verdens sprekeste :)



Vi syklet til Santa Lucia via El Doctoral som vanlig, men i dag snudde vi i Santa Lucia og kjørte samme vei tilbake. Skikkelig kult å kjøre fra Santa Lucia og tilbake mot El Doctoral! Syklet så mot Ingenio og til Telde. Da vi snudde og ikke hadde motvind lenger, ble det sykt varmt. Dette er definitivt den varmeste dagen.. Og ikke en sky på himmelen i dag heller!


Jeg er veldig glad i sykkelen min (eller dvs Morten sin sykkel), men jeg burde spandert en service på den før jeg reiste nedover. Nå knirker den som en symaskin og det er skikkelig irriterende. Den fortjener en skikkelig overhaling når jeg kommer hjem!

Etter sykkelturen i dag ble det pizza på Pizza Hut. Og resten av kvelden blir det bare avslapping og oppladning til i morgen...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar