tirsdag 26. oktober 2010

En vakker høstdag i Oslo..

Heldigvis har vi hatt mange av de dagene både i september og oktober! Det er litt kaldt, men hva gjør vel det når det er så nydelig ute..

På lørdag løp jeg 1t40 min. Gry syklet sammen med meg hele veien og det var god motivasjon og ikke minst godt selskap! På kvelden feiret jeg bursdagen til Lydia med nydelig middag hjemme hos Lydia & Leif sammen med Anne Kirsti & Are.

På søndag reiste jeg til Spikkestad for å besøke Mette & Øyvind og skjønne Sigrid. Veldig koselig og det ble til og med en gåtur i det fine høstværet. Etterpå var jeg på løpetur med Gry, rolig tur på 1 time.

En sosial helg, men samtidig en god treningshelg. Jeg er så heldig som har så mange fantastiske venner!!

I kveld skal jeg på Det Norske Teateret å se "Den hemmelege hagen". Gleder meg til kulturelt påfyll! Tenkte å løpe hjem fra jobb slik at jeg får 30-40 min løping i dag. Bare for å få luftet meg litt.. Jeg hviler til lørdag og Lørenskog halvmaraton!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar