tirsdag 19. oktober 2010

Trening etter Fredrikstadmarka rundt

Løpetur rett fra jobb i går. Det ble en tung tur og jeg følte meg absolutt ikke lettbeint, men det ble 40 min. Hjem til middag og litt avslapping på sofaen før jeg dro bort på treningssenteret og løp 10 min som oppvarming og trente styrke mage/rygg 30 min. Fornøyd med dagen! Stod til og med på balansebrett da jeg kom hjem...

I helga syklet jeg 3 timer i marka på lørdag. Nydelige høstfarger og flott vær! Det kan ikke bli mye bedre :-) Søndag ble det 3 timer på landeveien og jeg fikk en skikkelig overskuddstur på tampen av sesongen. Kroppen var sprek og jeg følte meg veldig bra. Utrolig deilig!!

Forrige uke hadde jeg en rolig løpetur på sti på onsdag (tid: 1:08). Følte meg lett i kroppen etter et par dager hvile etter Fredrikstadmarka rundt. På fredag morgen løp jeg intervall på mølle, 10 minx3 i sone 3 (total tid: 57 min).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar