torsdag 21. april 2011

Mallorca dag 5


Intervaller stod på planen i dag. Det ble litt skal, skal ikke pga ustabilt vær. Først utsatte vi starten en time. Da vi kom oss ut på sykkelen blåste det, men temperaturen var deilig likevel. Turen gikk mot Cura, men den lå inntullet i tåke så det var like før vi snudde og utsatte intervallene. Men heldigvis syklet vi oppover og dro til med dragene.

Skal, skal ikke...
Jeg kjørte 3 ganger opp til Cura og er fornøyd med økta. Heldige meg hadde heia/support gjeng som støttet meg hele veien.

Unni og Rigmor-verdens beste "support"
Det ble 3 timer og 7 mil på sykkelen totalt. Dessverre ble det ingen bilde av kula på Cura siden det var en stor tåkedott over toppen.


Nå er planen å slappe av på rommet, dusje og gå en tur på promenaden for å finne noen sykkelbutikker.

Dagens gjeng på tur!
Forresten hadde jeg sykkelen min hos Franck på Sunshine Bikes i går. Den har ikke vært like god å sykle på som forventet og den mistanken ble bekreftet. Det var løst styrelager, dårlig justerte gir og bremser så opplevelsen på sykkelen i dag har vært fantastisk! Jeg har fått ny sykkel enda en gang :) Takk til Franck! Men jeg er ikke så imponert over de som bygget sykkelen hjemme i Oslo... Spinn Storo har ikke akkurat imponert meg.

Ha en strålende påske alle sammen!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar