fredag 11. juni 2010



Jeg er i gang i veterancupen som var hovedmålet for denne sesongen. Jeg har allerede syklet 3 ritt, mer enn i hele mitt liv tilsammen. Og det beste av alt: Det er fantastisk gøy! Selv om jeg detter av feltet og kommer nest sist og sist.. Jeg kan jo bare bli bedre, det er den beste motivasjon!

Neste helg skal jeg sykle veteran NM. Skummelt, men også litt spennende. Gjør det fordi det er gøy å kjøre ritt og fordi den eneste måten jeg kan bli bedre til å ligge i felt og henge med lengre enn jeg klarer nå, er å kjøre ritt. Jeg har enda ikke kjørt tempo, men en gang må bli den første. Og hva er vel bedre enn å debutere i NM?
I vinter har jeg vært to ganger på Gran Canaria og en gang på Mallorca. Fantastisk deilig å reise på sykkelferie! Jeg har definitivt funnet min feriedrøm :-) Bildet over er fra Gran Canaria i februar.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar