onsdag 26. august 2009

Nye treningsmål

Årets hovedmål gikk i vasken pga sykdom. Ingen Norseman har blitt en skikkelig nedtur.. Men nå er det på tide å se framover!! Nye treningsmål... Først blir det Hemsedal Challenge 6. september. Multisport er kult! Så skal jeg være med i Birkebeinerløpet 19. september og halvmaraton i Oslo Maraton 27. september. Jeg er ingen løper, men moro å prøve seg likevel..

Det som er synd er at det ikke blir noen konkurranser på sykkel for meg denne sesongen. Har vært i utrolig bra sykkelform denne sesongen og det hadde vært gøy å teste dette. Neste sesong har jeg lyst til å prøve meg i veterancupen. Det blir hovedmålet for 2010!

I tillegg vil jeg prøve meg på noen korte triatlonkonkurranser. Jeg er fortsatt usikker på om jeg skal satse mot Norseman 2010. Det var så utrolig bittert i år siden jeg hadde satset bare på denne konkurransen...

Neste år blir det også Hemsedal Challenge (eller AIM Challenge som det heter nå). I tillegg håper jeg på Merrell Challenge 12. juni hvis det ikke kræsjer med veterancupen.

Kjenner at motivasjonen er på vei tilbake for fullt! Har masse å se fram til i 2010 :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar